Projektanci grupy OTCF odpowiadającej za markę 4F podjęli się kolejnego zadania.
Tym razem stworzyli kolekcję według wskazówek Łukasza Kubota tym samym wchodząc bardzo mocno do tenisowej familii.
W skład kolekcji tenisowej wchodzi linia do gry dziennej i gry nocnej, całość zawiera pięć zestawów obejmujących t-shirty, spodenki i czapki. Natomiast w planach jest jej rozszerzenie o projekty koszulek polo, dresów, frotek i toreb sportowych. W całej kolekcji dominuje ulubiona kolorystyka Łukasza Kubota, a więc: turkus, malina, soczysta zieleń,wzbogacona dodatkowo o motywy geometryczne, wyrażające dynamikę typową dla tenisowych pojedynków. Inspiracją dla linii nocnej z kolei był… kosmos. Ambasador marki jest zodiakalnym bykiem, dlatego projekty nawiązują do wyraźnej na nieboskłonie konstelacji gwiazd. Całość jest iście kosmiczna!
A jak wygląda efekt współpracy ze znanym tenisistą ? Zobaczcie Sami:)
W planach rozpoczętej współpracy z tenisistą znajduje się również stworzenie stylizacji na spotkania formalne i konferencje. Wśród nich,główną rolę odgrywać będą fasony marynarek, za których przygotowanie odpowiada Dyrektor Kreatywny Marki – Ranita Sobańska.
To jedna z najmłodszych i najmocniej promowanych marek sportowych ostatnimi czasy. Udana współpraca z Polskim Związkiem Narciarskim zaowocowała podpisaniem kontraktu z Polskim Komitetem Olimpijskim dla którego 4F ubiera całą kadrę olimpijską
Najmocniejszym filarem promocji 4F jest jednak Kamil Stoch, który jest Globalnym Ambasadorem Marki.