WARS SZUKA KONKURENCYJNYCH OFERT DLA PODRÓŻUJĄCYCH KOLEJĄ
Ruszają testy aplikacji na smartfony mWars.
Podróżni korzystający z nowej aplikacji mobilnej mają możliwość przeglądania menu z opisem i zdjęciami każdej potrawy znajdującej się aktualnie w karcie WARS. Zamówienia składane są w dowolnym momencie podróży oraz dostarczane pasażerowi bezpośrednio do przedziału, w którym się znajduje.
Mamy nadzieję, że proponowane przez nas nowe rozwiązanie technologiczne podniesie komfort podróży. Aplikacja mWars umożliwia pasażerowi składanie zamówień bez konieczności wychodzenia
z przedziału
Paweł Dudek, Prezes Zarządu WARS S.A.
Aplikacja mWars bazuje na technologii kontekstowego przetwarzania zamówień opracowanego przez firmę WellServed. Realizowana jest w oparciu o usługę działającą „w chmurze”, umożliwiając podróżnym przeglądanie menu oraz składanie zamówień, a restauracjom ich realizację.
Dzięki najnowszym technologiom możemy zamawiać smartfonem wybrany posiłek w dogodnym momencie czy miejscu. To pierwsza aplikacja mobilna świadcząca taką usługę w Polsce. Jesteśmy więc bardzo dumni, że możemy uczestniczyć w tym projekcie.
Maksymilian Kuśmierek, Prezes WellServed Sp. z o.o.
Lubie Wiedzieć!
WARS S.A. to firma usługowa istniejąca na rynku przewozów pasażerskich od ponad 65 lat i dysponująca marką o niemalże 100 proc. rozpoznawalności w Polsce.
Obecnie firma obsługuje:
– 61 wagonów gastronomicznych, w tym 15 restauracyjnych i 46 barowych,
– 79 wagonów sypialnych,
– 55 wagonów z miejscami do leżenia (kuszet).
Właścicielem wagonów, w których WARS S.A. prowadzi obsługę podróżnych jest PKP Intercity S.A. WARS S.A. aktualnie zatrudnia około 450 osób, w tym znaczna część (56%) to stewardzi obsługujący podróżnych w wagonach sypialnych i z miejscami do leżenia. Usługi gastronomiczne realizowane są w systemie franczyzowym według ściśle określonych standardów WARS S.A. Obecnie pracę usługową wykonuje około 80-ciu mikroprzedsiębiorstw.