Triumph: Wernisaż”Znajdź swój Ideał”[GALERIA]

View Gallery
6 Photos
Triumph: Wernisaż”Znajdź swój Ideał”[GALERIA]

Triumph: Wernisaż”Znajdź swój Ideał”[GALERIA]

Triumph: Wernisaż”Znajdź swój Ideał”[GALERIA]

Triumph: Wernisaż”Znajdź swój Ideał”[GALERIA]

Triumph: Wernisaż”Znajdź swój Ideał”[GALERIA]

Triumph: Wernisaż”Znajdź swój Ideał”[GALERIA]

 

W przestrzeni warszawskiego kompleksu Mysia 3 odbył się ekskluzywny wernisaż marki Triumph. Pojawiły się również nowe ambasadorki marki.

Tegoroczna odsłona kampanii wzywa kobiety do działania hasłem  “Znajdź swój Ideał”. Wsparcia kampanii udzieliły znane kobiety Grażyna Wolszczak i Basia Kurdej-Szatan oraz  Osi Ugonoh. Dołączają one tym samym do grona globalnych partnerek akcji, które sukcesywnie są przedstawiane przez markę Triumph.

„Zapraszając do współpracy znane i cenione przez szerokie grono odbiorców kobiety chcemy zainspirować do poszukiwań swojego Ideału, który potrafi odmienić życie. Według Triumph, kobieta w każdym wieku, na każdym etapie swojego życia ma prawo wyglądać i czuć się piękna. A może to zrobić między innymi nosząc idealnie dopasowaną bieliznę”

Marzena Kuśmirek, PR Manager Triumph Int. Polska.

Idealny biustonosz to brak ucisku, to lekkie podtrzymanie i pięknie wymodelowana sylwetka. Wiemy, że gdy kobieta czuje się wygodnie i bezpiecznie w swojej bieliźnie, emanuje pewnością siebie i wygląda olśniewająco.

Kampania “Znajdź swój Ideał” koncentruje się wokół zdjęć wykonanych przez znaną i cenioną fotograf – Lidię Popiel. Każda z Ambasadorek, podczas indywidualnej wizyty brafittingowej, odnalazła bieliznę idealną, aby następnie zaprezentować się w niej podczas intymnej sesji zdjęciowej.

Sesję podziwiać będziemy mogli także w prasie kobiecej, a do połowy maja zdjęcia zdobić będą witryny salonów Triumph w całej Polsce. Ambasadorki zgodziły się także przed kamerą opowiedzieć o swoich poszukiwaniach Ideału. A rezultatem tego jest film nakręcony przez studio produkcyjne I Like Photo, z którego dowiadujemy się jak czuje się kobieta gdy poszukuje,
a następnie znajduje swój Ideał.

Kampanii towarzyszy także seria krótkich filmów, w których partnerki akcji dzielą się swoimi wyborami dotyczącymi bielizny.

Wszystkie materiały kampanijne zostaną umieszczone na specjalnie stworzonej platformie internetowej “Znajdź swój Ideał”. Będzie to taka swoista przestrzeń dla kobiet, gdzie znajdą one porady, umówią się na profesjonalną konsultację brafittingową i wybiorą idealny biustonosz.

Więcej o najnowszej kolekcji Triumph Wiosna/Lato 2015 poniżej:

http://zyjesz.pl/2015/02/pokaz-triumph-kolekcja-wiosnalato-2015-duzo-zdjec

 

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed