Sephora Trend Report Jesień-Zima 2015[POZNAJ NOWOŚCI]

Logo Trend Report białeSprawdź na sobie jesienno-zimowe trendy! Odkryj z nami nowości z Perfumerii Sephora i zobacz co przygotowała marka wraz z partnerami na najbliższe miesiące. My oczywiście przedstawimy Wam tylko wybrane propozycje, które naszym zdaniem najbardziej pasują do czytelniczek i czytelników Żyjesz.pl

Jesień-Zima 2015

1.Dahlia Divin od Givenchy Paris

W 2014 roku marka Givenchy stworzyła wodę perfumowaną Dahlia Divin. Inspiracją nowego zapachu stał się świat mody haute couture.

Mówiliśmy o zapachu sygnowanym przez jedną z najpopularniejszych muzycznych ikon, Alicia Keys tutaj 01-DahliaDivin-EdT_a

Nowy zapach utrzymany w różowozłotych odcieniach idealnie współgra z aurą nowej kompozycji zapachowej. Flakon cechuje prostota kształtów i subtelność transparentnego szkła. Drzewno-kwiatowy zapach jest śmiały i zniewalający. Słoneczne, soczyste nuty różowo-złocistych owoców — czerwonej pomarańczy i brzoskwini — kontrastują z rozkwitającym w nucie serca, różowym jaśminem. Kompozycję zamyka woń sandałowca i zmysłowe piżmo. Woda Toaletowa Dahlia Divin dostępna jest w trzech pojemnościach: 30 ml, 50 ml i 75 ml.

Flakon Dahlii Divin w wersji wody toaletowej przybrał kolorystykę różowozłocistą. Podkreślony został czystym światłem, które prześwieca przez gładkie, przezroczyste zamknięcie flakonu. I najważniejszy szczegół – różowozłota nić oplatająca szyjkę flakonu niczym misterny haft z cennej przędzy. Jej delikatny kolor lśni niczym klejnot i harmonijnie współgra z różowobrzoskwiniowym odcieniem wody.

Ceny:

30ml-239zł

50ml- 329zł

75ml- 409zł

2. Sephora Microsmooth Wypalany, trójkolorowy puder do modelowania

MICROSMOOTH TRIO 2 HDPuder modelujący 3 w 1 daje efekt naturalnego konturowania i rozświetla cerę, dzięki formule Microsmooth. Wrażenie lekkości.
Puder 3 w 1 zawiera:
puder brązujący, aby przyciemnić i zarysować kontur twarzy
– puder rozświetlający, aby podkreślić wypukłe części twarzy
– róż dla efektu wypoczętej twarzy
Samouczek na spodzie opakowania, aby nauczyć się modelowania twarzy w 3 etapach.

  • Aksamitny rezultat
  • Inteligentny, sprytny
  • Ożywia blask
  • Rzeźbi twarz
  • Długotrwały efekt

Cena:65zł

3. Smashbox Długotrwały korektor punktowysmashbox

“Żyjąc w ciągłym biegu wiem, że on zostanie nietknięty. Nawet modelki które stale są w ruchu pracując w świetle reflektorów, ciągła zmiana ubrań, stosując korektor rano zauważyły, że wciąż wygląda niesamowicie do momentu demakijażu. Ten produkt jest praktycznie permanentny – serio!!!”

                                                          -Lori Taylor Davis, Smashbox Global Pro Lead Artist

ZAŁOŻENIE: Ukryć niedoskonałości skóry przez całą dobę, produktem „ dark spot-correcting concealer” , który jest praktycznie permanentny.

Co to jest: Wszystko co kochasz w bestselerowym w Smashbox CC Cream, masz teraz w korektorze! Ten niewałkujący się korektor, błyskawicznie poprawia kolor skóry i niweluje natychmiastowo niedoskonałości, jak również z czasem w widoczny sposób rozjaśnia plamy pigmentacyjne. Produkt utrzymuje krycie przez pełne 24 godziny dzięki zawartości Polimerów Photoset, wykorzystywanych w technologii medycznej, imitujący elastyczny oddychający bandaż na skórze.

Jak to działa?: Nierówne kolory skóry, plamy pigmentacyjne i potrądzikowe zmniejszają swoja widoczność w zaledwie 4 tygodnie. Plus, jest całkowicie odporny na ścieranie, wodoodporny, odporny na pot i wilgoć.

Jak używać?

Za pomocą precyzyjnego mikro aplikatora, stosuj odrobinę na miejscu które chcesz zakryć. Poczekaj 5-10 sekund, delikatnie wklep w skórę . Dla najlepszych efektów w korygowaniu przebarwień, zastosuj go na gołą skórę.

Cena:109zł

 4. Bumble&Bumble Prêt-à-powder

Pudry do włosów firmy Bumble and bumble wyznaczyły nowy bieg historii w 1999 roku, kiedy to zmieniły życie wielu osób, które nie lubią myć włosów każdego dnia, a także tych, które poszukują nowych możliwości nadania włosom niezwykłej objętości, oraz takich, które są nostalgicznymi entuzjastami pudrowania. We współpracy ze stylistą redakcyjnym Bb. Laurentem Philipponem, który zaznaczył swoje francuskie korzenie w klasycznym fryzjerstwie, marka Bb. stworzyła swój produkt, który odniósł natychmiastowy sukces wśród stylistów (zarówno pracujących na planie zdjęciowym, jak i w salonie fryzjerskim) oraz wśród klientów.

Kilka lat później firmBumble and bumble Pret a powder 1a Bb. zmodernizowała kolorowe pudry poprzez przekształcenie ich w stylizujące spray’e. Subtelnie nasycone pigmentami mgiełki stały się w krótkim czasie najbardziej poszukiwanymi suchymi szamponami oraz preparatami do stylizacji oferowanymi przez naszą markę.

Czasami, robiąc krok wstecz, można pójść daleko naprzód. Ostatnia innowacja wprowadzona przez Bumble and bumble dotyczy również produktu Prêt-à-powder – zmienia klasyczny puder do włosów poprzez zastosowanie nowej innowacyjnej formuły. Produkt Prêt-à-powder jest sypkim, półprzezroczystym pudrem, który jest zarówno suchym szamponem, jak i niezastąpionym kosmetykiem do stylizacji, który pozwala fryzurze uzyskać wyjątkową objętość niezależnie od rodzaju włosów.

Stylizacja sprzed lat staje się ponownie aktualna i jednocześnie łatwa do uzyskania.

Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii produkcji pudrów, spotykanej zazwyczaj w przypadku kosmetyków luksusowych, Prêt-à-powder jest niezwykle delikatnym, półprzezroczystym połączeniem glinki oraz mąki owsianej, które zapewnia niewidoczne usuwanie zanieczyszczeń na sucho, podczas gdy drobnoziarnista krzemionka, przylegając do pojedynczych włosów, tworzy fantastyczną objętość oraz niezwykłą trwałość fryzury. Prêt-à-powder przedłuża życie rozwianych fryzur i daje im drugą szansę na przetrwanie – fryzury na następny dzień nigdy nie wyglądały tak dobrze. Dla naszych stylistów, pracujących za kulisami pokazów, na planie zdjęciowym oraz w salonie, Prêt-à-powder jest niezbędnym narzędziem do stylizacji przy tworzeniu wysoko upinanych kucyków oraz układaniu koków. Niewidoczne wykończenie sprawia, że jest on łatwy w zastosowaniu w przypadku wszystkich kolorów oraz typów włosów. Po prostu wstrząśnij, zmierzwij i odpowiednio zwiń.

Prêt-à-powder jest drobnym, przezroczystym pudrem, który może pełnić rolę suchego szamponu jak i produktu modelującego włosy, seksownie zwiększającego ich objętość; nadaje się do wszystkich rodzajów włosów.

Dla ciekawostki możemy dodać, że sprzedawane są w 3000 salonach kosmetycznych na całym świecie i są dostępne również w wybranych ekskluzywnych sklepach detalicznych, takich jak Sephora, bluemercury, Colette w Paryżu, Boots and Space NK w Londynie, Quartier 206 w Berlinie oraz Mecca Cosmetica w Australii.

Cena:

15 g- 49zł

56g- 135zł

 5. 1 Million Cologne od Paco Rabanne1 million Cologne_flakon

Uroczy, elegancki i uwodzicielski – kiedy tylko się pojawia, zazdrosne spojrzenia śledzą każdy jego krok. Traktuje życie jak grę w pokera i wie, kiedy rozgrywać swoje karty. Jest zawsze gotowy na wszystko, aby zdobyć to, co chce. Dobrze wie, że bankowy standard złota pozwoli mu wygrać w grze. Jego uśmiech idealnego uwodziciela wywołuje podniecenie i westchnienia rozkoszy, rozbudzając niesamowite fantazje. Jest pewien, że zdobędzie to, czego pragnie, a nawet jeszcze więcej. 1 Million Cologne – wystarczy pstryknąć palcami, aby jego najśmielsze pragnienia stały się osiągalne.

1 Million Cologne składa obietnicę historii, która będzie trwać bez końca… Kultowa sztabka została pięknie podkreślona i ukazana w nagiej, przeźroczystej odsłonie. Świeżość Wody Toaletowej nazwana została Kolońską. Światło i złoto eksponują lakierowany tył flakonu –ekstrawagancki rozbłysk barwy, na tle której widnieje legendarna nazwa w towarzystwie napisu „Cologne”.

Aromaty, które skruszą lód: euforia świeżości podkreślonej wonią skórzaną budzi zmysły. Kompozycja stworzona została przez znakomitych twórców: Oliviera Pescheux i Michela Girard. Nowa przygoda odkrywa przed nami akord morski połączony z koktajlem owoców cytrusowych i kardamonem, które wtórują niebywale męskiemu tchnieniu korzennej skóry, ożywionej aromatem bobu tonka. Umiejętna kompozycja przeciwności nadaje aromatom Wody Toaletowej moc, dzięki której przełamie ona każde lody, w każdych okolicznościach.

Cena:

75ml- 252zł

125ml- 335zł

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed

Shares