Acqua di Parma: Włoska precyzja w doborze zapachu!

Dzieje marki Acqua di Parma to włoska historia, która swój początek miała w roku 1916, w małym laboratorium esencji i zapachów, w starym sercu Parmy. To tutaj wybitnie uzdolnieni perfumiarze stworzyli niezwykle świeży i nowoczesny zapach – pierwszą prawdziwą włoską wodę kolońską. Colonia Acqua di Parma to pierwszy nowoczesny klasyk predestynowany do ponadczasowego sukcesu.

04pag_a_bibbia

Kompozycja zapachu Colonia, nadal niezmieniona, zyskiwała coraz większe uznanie na początku XX wieku. W latach 30-tych została ona “zapachem” epoki. Flakon stworzony z inspiracji stylem Art Deco, zwieńczony klasyczną czarną nasadką, został zaprojektowany również w tym okresie i natychmiast stał się ikoną stylu. W latach 50-tych Colonia odniosła sukces międzynarodowy. Aktorzy Hollywood, przybywający do Włoch na zaproszenie wielkich mistrzów kinematografii, mieli okazję odkrywać intymne i eleganckie nuty zapachu w osławionych pracowniach krawieckich, gdzie każdy szyty na miarę garnitur, przed dostawą, był skropiony Acqua di Parma. Dzięki tej tradycji, od samego początku Colonia była kojarzona ze sztuką męskiego krawiectwa i stała się jednym z kultowych aAqua Di Parmakcesoriów mody dla Panów.

Colonia stała się sygnaturą zapachową, wokół której rozwijała się marka, zawsze w zgodzie z tymi samymi wartościami takimi, jak: niezmiennie wysoka jakość, dbałość o detal i niepowtarzalny włoski kunszt rzemieślniczy.

Wszystkie produkty marki Acqua di Parma są wykonywane ręcznie w małych, indywidualnie wyselekcjonowanych włoskich pracowniach, gdzie tajemnice kunsztu przekazywane są kolejnym pokoleniom. W duchu antycznego włoskiego rzemiosła każdy produkt jest tworzony z wykorzystaniem ekskluzywnych materiałów najwyższej jakości, z niesłabnącą dbałością o każdy detalu i efekt wykończenia.

Acqua di Parma kieruje swą ofertę do wyrafinowanego, wymagającego klienta, który docenia wysoką jakość, powściągliwy i unikalny styl marki. Od samego początku, image marki i opakowania produktów wyróżnia charakterystyczny żółty odcień – firmowy kolor Acqua di Parma oraz królewski herb. Żółty odcień przywołuje ducha eleganckich historycznych Palazzi w mieście Parma a herb księstwa Parma upamiętnia miasto za czasów Marii Luigii, która wyprowadziła je na wyżyny chwały. Dwa elementy wzmacniają razem arystokratyczny charakter marki i jej silny związek z miastem Parma, siedzibą najszlachetniejszej, najbardziej światłej włoskiej kultury. Dyskretna ale i bezbłędnie klasyczna grafika oddaje styl marki Acqua di Parma i gwarantuje jej rozpoznawalność.

Dziś, na rynku dóbr luksusowych, Acqua di Parma znana jest jako marka lifestylowa, którą definiują klasyczne ale i nowoczesne produkty. Jest prawdziwym ambasadorem autentycznego włoskiego savoir-vivre: kultury stworzonej przez umiejętność interpretacji i wdrażania najmocniej ugruntowanych wartości ekskluzywnej jakości, elegancji i doskonałości. Dziedzictwo uważnie strzeżone przez Acqua di Parma.

[divider]Warto Wiedzieć[/divider]

Marka rozpoczęła swą działalność w roku 1916 od stworzenia autentycznego i ikonicznego zapachu COLONIA – inspiracji dla całego świata i wartości Acqua di Parma, wywodzących się z włoskiej sztuki życia, pasji dla piękna, dbałości o detal i współczesnej interpretacji luksusu. W miarę upływu lat marka nieustannie rozwijała się, wprowadzając nowe kolekcje produktów: Collezione Barbiere (produkty do golenia i akcesoria), Le Nobili (zapach dla kobiet stworzony z inspiracji “najbardziej szlachetnymi” kwiatami z włoskich ogrodów), linie Blu Mediterraneo oraz Blu Mediterraneo Italian Resort (zapachy i kosmetyki stworzone z inspiracji najbardziej naturalnymi i ekskluzywnymi miejscami na włoskim wybrzeżu Morza Śródziemnego); Home Fragrance (świece zapachowe i zapachy do wnętrz), Home Collection (artykuły frotte) oraz Tournée Collection, Business and Weekend, (akcesoria skórzane).

Produkty z linii Luxury Hotel Line, symbolizujące niepowtarzalny włoski styl Colonii, dostarczane są do najpiękniejszych i najbardziej ekskluzywnych hoteli na świecie.

Acqua di Parma jest obecna w 39 krajach w Europie, Azji i USA. Dając wyraz włoskiej doskonałości marka oferuje swym wysoce wyrafinowanym i wykształconym klientom małe dzieła sztuki rzemieślniczej, wywodzącej się od antycznego savoir faire.

W roku 2008 Acqua di Parma weszła do świata luksusowych resortów SPA, otwierając Blu Mediterraneo SPA, w ekskluzywnym Yacht Club Costa Smeralda w Porto Cervo oraz w Gritti Palace Hotel w Wenecji. Siedziba Acqua di Parma mieści się w Mediolanie. Wszystkie kolekcje są produkowane wyłącznie we Włoszech a następnie dystrybuowane w Europie, Azji i USA. Od roku 2001 Acqua di Parma jest częścią koncernu LVMH.

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed