ZALANDO: RUSZA NOWA KAMPANIA WE WSPÓŁPRACY Z CALVIN KLEIN UNDERWEAR

#SHAREYOURSTYLE

Zalando łączy siły z Calvin Klein Underwear, aby zaprezentować nową kampanię, której twarzą jest modelka Joan Smalls. Wciąż podążając za konceptem dzielenia się, kampania ma na celu zachęcenie Europejczyków do podzielenia się z innymi własnym wyobrażeniem na temat bycia sexy.

models

Podstawą tej kampanii jest indywidualne poczucie sexy oraz zachęcenie europejskich odbiorców do dzielenia się swoimi wyobrażeniami na temat tego, co oznacza bycie sexy. Dodatkowym aspektem jest próba odejścia od typowego rozumienia pojęcia „sexy” na rzecz pewności siebie oraz świadomości, że bycie seksownym wypływa z wnętrza. Zamiast dyktowania gotowych odpowiedzi, Joan Smalls zadaje pytanie o znaczenie sexy bezpośrednio odbiorcy, dając tym samym początek dyskusji. Te aspekty były bazą do stworzenia deklaracji kampanii:

SEXY.108_RET_sRGB

TELL US WHAT

IT MEANS TO YOU.

LET’S CELEBRATE 

THE MIX

NOT JUST

THE MATCH

AND GET UNDER

THE SKIN

OF WHAT’S HOT

AND WHY.

JOIN THE CONVERSATION.

W specjalnie przygotowanych spotach kampania #SHAREYOURSTYLE zwraca się do lokalnych odbiorców, z lekką dozą zuchwałości modelka nawiązuje w nich do szwajcarskich zegarków, holenderskich rowerów, itp. Spoty reklamowe wspierane są dodatkowo materiałem zza kulis, w którym Joan Smalls i partnerujący jej, Tobias Sorensen, opowiadają o tym, co sami uznają za sexy.

Poznajcie piękną Joan:

Do najciekawszych elementów kampanii należy specjalnie do jej celów stworzony hub, gdzie odbiorcy mogą poznać zdanie innych i podzielić się tym, co dla nich samych oznacza bycie seksownym. W specjalnej serii lokalnych spotów w mediach społecznościowych, Joan Smalls zwraca się bezpośrednio do konsumentów z 300-500 miast w każdym z biorących udział w kampanii kraju. Hub z kolei daje im możliwość zaczerpnięcia inspiracji jak i pokazania, jak sami rozumieją bycie sexy. Tutaj nic nie jest narzucone odgórnie. Zalando zaprasza Europę do dyskusji o tym, co jest sexy.

„#SHAREYOURSEXY to nasza kolejna kampania tworzona w kooperacji z międzynarodową marką. Wcześniej prezentowaliśmy ‘TOPSHOP @ Zalando #WhereverYouAre’ jak i limitowaną kolekcję Karla Lagerfelda ‘Sport City’. Celem tego typu kolaboracji jest możliwość zaoferowania naszym klientom czegoś nowego i inspirującego, oczywiście, z charakterystycznym dla Zalando przekąsem”, tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.

[divider]Warto Wiedzieć[/divider]

Kampania #SHAREYOURSEXY ruszy 15 listopada 2015 w Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Polsce, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz Włoszech.

Mamy dla Was coś EXTRA!

Zobacz kulisy gorącej sesji Zalando:

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed