PREMIERA: JIMMY CHOO MAN INTENSE [KONKURS]

JIMMY CHOO

Jimmy Choo przedstawia nowy zapach dla panów. Zdecydowany, męski, zuchwały Jimmy Choo Man Intense wyraża styl mężczyzny Jimmy Choo. Wyrafinowany zapach o niezwykle pociągającej intensywności. Orientalna, drzewna paproć łączy elegancję korzennej świeżości z męskimi nutami ambry i skóry.

Nuty głowy: lawenda, melon, miód
Nuty serca: esencja davana, czarny pieprz
Nuty bazy: absolut czystka, bób Tonka

Jimmy Choo Intense 100ml

Flakon zapachu JIMMY CHOO MAN INTENSE powstał z inspiracji klasyczną piersiówką. Stonowany, elegancki i tajemniczy design łączy efekt czarnego lakieru z metalowym chłodem chromu. Sygnatura JIMMY CHOO – nasadka we wzór z krokodylej skóry – to akcent luksusu i ukłon w stronę buntowniczego rock’n’rollowego ducha mężczyzny JIMMY CHOO.

KONKURS

    • Polub profil oraz konkursowy post Żyjesz.pl na Facebooku i Instagramie[dodatkowy bonus]
    • Odpowiedz w dowolnej formie[ tekst, grafika, kolaż, video, mp3, wiersz…] na pytanie: Jak powinien według Ciebie wyglądać idealny zapach mężczyzny? Co takiego powinien mieć w sobie?
    • Liczymy na kreatywność, nieszablonowość pomysłów. Możecie wykorzystywać grafiki konkursowe, produkty, które są do wygrania w tej aktywności

Konkursowe odpowiedzi zostawiacie pod tym artykułem!!!

Pozostałe prace możecie również przesyłać na naszego e-maila:redakcja@zyjesz.pl w tytule dopisując: JIMMY CHOO MAN INTENSE

Nagrody

      • Wyróżnimy pełnowymiarowymi zapachami Perfumerii Sephora Polska Jimmy Choo Man Intense w zależności od zaangażowania od 1 do 5 laureatów
      • Jeśli wasze zaangażowanie przy konkursie będzie duże wtedy również przyznamy wyróżnienia:)
      • Konkurs realizowany jest od 02 do 07 września do północy
      • Wyniki ogłosimy 08 września o godz 12 tutaj
      • Dodatkowym plusem, ale nie koniecznością:) będzie udostępnianie konkursu na Facebooku, zaproszenie znajomych i polubienie postów konkursowych.
      • Więcej informacji o produkcie znajdziecie tutaj

Powodzenia:)

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed