Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

View Gallery
21 Photos
Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

Under Armour kilka tygodni temu zaprezentowała nową globalną kampanię reklamową pod nazwą „Unlike Any”, celebrującą kobiety ponadprzeciętne, wymykające się schematom.

Artyści słowa wraz z UA tworzą poezję mówioną składającą hołd sportsmenkom będącym pionierkami w swoich dziedzinach, których osiągnięcia są często umniejszane poprzez pryzmat płci.

Kampania „Unlike Any”

Pokazane zostały niezwykłe talenty sześciu ambasadorek UA w tym: primabalerina Amerykańskiego Teatru Baletowego – Misty Copeland, biegaczka długodystansowa i założycielka grupy Harlem Run Crew – Alison Desir, mistrzyni świata w sprincie – Natashe Hastings oraz dwie zupełnie nowe sportsmenki: profesjonalna kaskaderka Jessie Graf i chińska mistrzynia taekwondo oraz aktorka Zoe Zhan, które zdołały wznieść się ponad porównania dotyczące płci osiągając cudowną sprawność sportową.

„Wierzę w siłę drzemiącą wewnątrz i w to jak może ona popchnąć cię do osiągnięcia niemożliwego. Ta kampania jest celebracją wewnętrznej siły, która jest w każdej z nas. Jest to przypomnienie dla kobiet, że są silne, jedyne i rzeczywiście jak nikt inny (Unlike Any) pomimo, że czują się gorsze z powodu niepotrzebnych porównań”: powiedziała Misty Copeland.

Kampania „Unlike Any” oparta jest o dynamiczne filmy i poetyckie treści mające na celu podkreślić niesamowite osiągnięcia sportsmenek.

Filmy towarzyszące kampanii zostały stworzone we współpracy z agencją Droga5 i wyreżyserowane przez Georgie Hudson z Agile Films. Aby uchwycić niezwykłość sportsmenek reżyserka, stworzyła 360 stopniowe nagrania prezentujące ich zdolności pod każdym kątem, składając tym samym hołd ruchom które umożliwiły im te niesamowite osiągnięcia.

Każda historia składa się z poezyjnych form ułożonych specjalnie dla każdej ze sportsmenek będących u szczytu swoich możliwości – atomowe sprinty Hastings, przeczące grawitacji akrobacje Graff, niezachwiana wytrzymałość Desir, błyskawiczne kopnięcie Zhang czy zapierająca dech w piersiach technika Copeland – wszystko to zostało uchwycone, aby zilustrować, że każda z tych kobiet jest jak nikt inny (Unlike Any).

Autorami tekstów są artyści poezji mówionej zainspirowani do ułożenia tych lirycznych wypowiedzi, mających na celu uhonorowanie historii każdej ze sportsmenek oraz ich wykraczających poza wszelką skalę umiejętności.

Artyści, którzy stworzyli poezję mówioną do kampanii „Unlike Any”

Saul Williams – amerykański raper, piosenkarz, autor tekstów, aktor i poeta znany ze swojego dobitnego stylu łączącego poezję i alternatywny hip hop. Nowojorczyk z pochodzenia i wieloletni mecenas baletu wniósł niewymuszony wgląd do historii Misty Copeland podkreślając społeczne struktury które musiała pokonać, aby zostać pierwszą czarnoskórą primabaleriną i tym samym ukształtować przyszłość samego baletu.

Aja Monet – współczesna amerykańska poetka, pisarka i aktywistka pochodzenia kubańsko-jamajskiego. Jej twórczość jest znana na całym świecie a jej najgłośniejszy wiersz „My mother was a freedom fighter” był motywem przewodnim podczas Marszu Kobiet na Waszyngton. Będąc osobą, która używa swojego rzemiosła w aktywizmie społecznym okazała się odpowiednim głosem, który ożywił historię Alison Desir.

Kojey Radical– londyński muzyk, raper i twórca poezji mówionej. Szeroko znany ze swoich bystrych i zręcznych tekstów oraz energetycznych występów. Jego twórczość okazała się idealna, aby uchwycić i ukazać akrobatyczne zdolności Jessie Graff.

Dominique Christina – nagradzana amerykańska poetka oraz aktywistka polityczna.  Pięciokrotna zwyciężczyni konkursu literackiego National Poetry Slam Champion i jedyna uczestniczka, która wygrała dwa tytuły w kategorii dla kobiet (Women of the World Championship). Jej trafny tekst napisany dla Natashy Hastings ukazuje doświadczony umysł biegaczki odkrywając wewnętrzną walkę oraz zwycięstwo nad zwątpieniem.

Aristophanes – znana również jako Pan Wei Ju, jest dwujęzyczną tajwańską raperką, która ostatnio współpracowała z piosenkarką Grimes. Została dobrana, aby stworzyć słowa które wyjątkowo opowiedzą historię chińskiej aktorki Zoe Zhang, która to wywalczyła swoją drogę do sławy niezrównanymi umiejętnościami taekwondo.

Under Armour jesień-zima 2017. Poznaj nowości [Galeria]

„Stworzyliśmy kobiecą kategorię w UA na podstawie innowacyjnych produktów i opowiadania które ukazują ich sportowe dokonania. Nadal będziemy przecierać szlaki poprzez docenianie tego w jaki sposób kobiety definiują na nowo sportowe doświadczenia oraz przez tworzenie doskonałych produktów które spełnią rosnące potrzeby tych kobiet.” Powiedziała Pam Catlett, v-ce prezes i główny dyrektor departamentu dla kobiet UA.

„Każda z kobiet w naszej kampanii przerosła oczekiwania i zakwestionowała obecny stan rzeczy w swojej kategorii. W kampanii „Unlike Any” celebrujemy oraz wynosimy nasze sportsmenki tam, gdzie ich miejsce – ponad podziałami płci, etykietami oraz innymi konwencjami” powiedziała Adrienne Lofton v-ce prezes Globalnego Zarządzania Marką UA. „Nasze unikalne podejście miało na celu stworzenie tych niezwykłych filmów które uhonorują sportsmenki potężnym słowem płynącym prosto z serc i umysłów artystów doskonale inspirujących do myślenia. Nasza marka chce inspirować kobiety na całym świecie do tworzenia swoich własnych życiowych historii, a ta kampania ma na celu przypomnieć ze istniejemy dla nich i wspieramy je” – dodała.

Warto Wiedzieć!

Najnowszą kolekcję marki Under Armour jesień/zima 2017 w Polsce kupicie w mmsport.pl.

W Żyjesz.pl będziecie mogli zobaczyć jak testujemy sprzęt do treningu z nowości UA w Wielkim Teście jesień-zima 2017:

#DamskaStrefaTreningu #MęskaStrefaTreningu na naszych kanałach: Snapchat ZYJESZPL oraz Instagram\Instastory\ Facebook Żyjesz.pl

 

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed