Paris Fashion Week czyli LE DÉFILÉ L’ORÉAL PARIS i współpraca z BALMAIN PARIS [Relacja]

Paryski Fashion Week 2017 dobiegł końca. Był to niewątpliwie jeden z najbardziej wyjątkowych tygodni mody ostatnich lat. Wszystko za sprawą marki L’Oréal Paris – oficjalnego partnera wydarzenia.

Otwarty pokaz dla wszystkich zainteresowanych na Polach Elizejskich LE DÉFILÉ L’ORÉAL PARIS oraz współpraca marki z BALMAIN PARIS, która zaowocowała ekskluzywną kolekcją szminek, podkreśliły związek marki ze światem mody i przykuły uwagę modowej stolicy Europy.

W tym roku L’Oréal Paris był oficjalnym partnerem Paris Fashion Week już po raz 4. Współpraca ta jak żadna inna podkreśla związek marki z francuskim DNA ze światem mody w każdym z jego aspektów: kreatywności, piękna, innowacji oraz odkrywania trendów.

Materiały prasowe

Kreując makijaże i fryzury na wybieg, L’Oréal Paris pokazał konsumentom najnowsze inspiracje, a odsłaniając kulisy swojej współpracy z Balmain zelektryzował nie tylko bacznych obserwatorów paryskich wybiegów. Podczas Paris Fashion Week, 28 września miał miejsce fashion show Balmain Paris i L’Oréal Paris, gdzie oficjalnie zaprezentowano efekty współpracy.

Marka L’Oréal Paris połączyła siły z najmłodszym, najbardziej utalentowanym projektantem i jednocześnie najpopularniejszym na Instagramie kreatorem mody-Olivierem Rousteingiem, szefem domu modu Balmain. Wszystko po to, by stworzyć kapsułową kolekcję wyjątkowych pomadek– L’Oréal Paris x Balmain.

Zdjęciach do kampanii zostały wykonane przez słynnego fotografa Nico Bustosa. Ekskluzywna kolekcja 12 pomadek couture z serii Color Riche to przedstawienie wizji paryskiego ideału kobiecości, w której 12 różnych kobiet o odmiennym pochodzeniu, niesie przesłanie o pięknie jakie kryje w sobie różnorodność i indywidualizm.

Każda z kobiet obsadzona została w jednej roli z 12 modeli pomadek, inspirowanych trzema plemionami kobiecego piękna: SAFARI, COUTURE, ROCK.

Kolory dopasowano do każdego odcienia skóry na świecie. Specjalnie zaprojektowane opakowania, inspirowane kamieniami szlachetnymi, wyróżniają się złotem i zdobieniami. Formuła zawiera czyste pigmenty i olejek cameliowy aby uzyskać jak najbardziej bogaty kolor dla ust i zapewnić nawilżające, matowe wykończenie.

Marka L’Oréal Paris po raz pierwszy zdecydowała się stworzyć 15 minutowy otwarty pokaz dla szerokiej publiczności, gdzie każdy mógł obejrzeć show z pierwszego rzędu. Był to świadomy cel marki, który miał na celu przybliżenie świata mody i urody szerokiej publiczności.

300 tysięcy gości z całego świata miało szansę na żywo poznać najnowsze trendy L’Oréal Paris, a dzięki specjalnym publikacjom w mediach każdy mógł być częścią tego wydarzenia. Dodatkowo Val Garlandoraz i stylista fryzur Stéphane Lancien przeprowadzili dwa kursy mistrzowskie z zakresu pielęgnacji urody. Były one transmitowane na olbrzymich ekranach, dzięki którym widownia mogła podejrzeć pracę mistrzów L’Oréal Paris od stylizacji fryzur i makijażu.

Warto Wiedzieć!

Kolekcja pomadek będzie dostępna w sklepach już w lutym 2018 roku.

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed