Kobiety Kobietom w Sephora: Kampania wspierająca aktywizację zawodową Polek [Szczegóły]

Wraz z Dniem Kobiet na sephora.pl rusza niezwykła akcja. Kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda z pań może wesprzeć inne kobiety. Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany zostanie na wsparcie programu „Sukces To Ja” – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek. Organizatorem programu jest partner Sephora Polska – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.  

Program „Sukces To Ja”

fot.sukcespisanyszminka.pl
fot. sukcespisanyszminka.pl

W program „Sukces TO JA” zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolono online ponad 257 000 kobiet. Miesięcznie platformę www.sukcestoja.pl odwiedza 12 000 UU poszukujących wiedzy i porad niezbędnych do rozwoju zawodowego. Sieć lokalnych Ambasadorek programu „Sukces TO JA” obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział blisko 5600 kobiet.

To dla nas ogromny zaszczyt i wielka radość, po raz kolejny wspólnie z Sephora działać na rzecz zmiany kawałka świata. Aktywizacja zawodowa kobiet, jest niezwykle ważna z punktu widzenia budowania poczucia bezpieczeństwa i wolności wyboru kobiety. Własna portmonetka pozwala żyć godnie nie będąc uzależnioną od innych, żyć zgodnie ze swoimi wartościami – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Kobiety Kobietom w Sephora

Nasza akcja rozpoczyna się w Dniu Kobiet. Symboliczny dzień, który skłania do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Dzięki współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, wraz z naszymi klientami, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy kolejny rozdział naszej współpracy– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Kobiety Kobietom w Sephora – Limitowana Kolekcja

  • Sephora Favorites Red Lips Selection
  • Sephora Rouge Girl’ Tribe (red limited edition)
  • HUDA Beauty Be Your Own Cheerleader
  • Winky Lux Glimmer Balm Ruby
  • Estee Lauder Red Limited Edition

Czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant limitowanych produktów dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej.

Wszystkie produkty, z których dochód zostanie przekazany na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć można na ww.sephora.pl. Limitowany Box Sephora Favorites dostępny będzie również (od 14 marca) w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce.

Warto Wiedzieć!

Sephora od lat wspiera kobiety w dążeniu do samorealizacji, zarówno zawodowej  i prywatnej. Marka na całym świecie za pomocą wielu aktywności dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspiruje, uczy i podpowiada jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Sephora pomaga też przekazując swoje biznesowe doświadczenie na przykład poprzez wsparcie kobiecych startupów kosmetycznych w projekcie Sephora Stands Accelerate.

 

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed