Dyrektor kreatywny Moschino, Jeremy Scott kolejny raz zaskakuje. Tym razem do współpracy zaprosił Electronics Arts, dystrybutora i właściciela gry „The Sims”.
W hołdzie dla gry symulującej życie Scott stworzył gotową do noszenia linię z charakterystycznymi motywami Moschino, takimi jak pluszowy miś i łańcuchy retro – wszystkie wypaczone przez obiektyw Microsoftu. W kampanii modele trzymające iPhone’a, Stella Maxwell, Aiden i Denek K, zostały nawet wplątane w wymyślony świat, by wnieść „prawdziwość awatara”.
Moschino stworzyło kolekcję inspirując się grą „The Sims” [Galeria]
„Uwielbiam wyobrażać sobie, projektować i ożywiać świat indywidualnych osobowości ze światem The Sims” – powiedział Scott.
„Ta koncepcja sugeruje jak mam prowadzić kolekcje w Moschino, ponieważ tworzę fantastyczny świat spektakularnych fabuł i postaci”. – dodał Jeremy Scott, właściciel marki Moschino.
Realni modele i scenografia upodabniają się do cyfrowych obiektów. Projekty kolekcji kapsułowej Moschino mają elementy zaczerpnięte ze świata pierwszej odsłony „The Sims”. Wykorzystane zostały kultowe motywy z gry – strój kąpielowy Pulmboby, futerał na telefon z Freezer Bunny czy t-shirt z lamorożcem.
Kolekcja Moschino x The Sims będzie dostępna w sklepach od 13 kwietnia i na stronie Moschino.com, a wersji cyfrowej – w grach „The Sims 4”, „The Sims Mobile” i „The Sims Freeplay”.
Nie chcesz przegapić ciekawych informacji? Zaobserwuj Żyjesz.pl na Instagramie i Facebooku. Oglądaj nas na Instastories.