Od dziś w perfumerii internetowej sephora.pl rusza sprzedaż linii kosmetyków – Phlov by Anna Lewandowska. Żona najlepszego polskiego piłkarza, Roberta Lewandowskiego nie traci czasu i ostatnie miesiące spędziła na tworzeniu marki kosmetycznej.
Nowa marka Anny Lewandowskiej łączy w sobie miłość do natury, radość ze zdrowego dbania o swoje potrzeby i wiedzę ekspercką. Nazwa nawiązuje do stanu określanego w psychologii pozytywnej jako flow – czyli stanu pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście. Właśnie te doznania są motywem przewodnim marki. A to wszystko w duchu less waste, zgodnie ze światowymi trendami.
Od 29 października produkty sygnowane nazwiskiem Anny Lewandowskiej dostępne będą we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora w Polsce.
Phlov to wielozadaniowe, naturalne i wegańskie kosmetyki. W ofercie marki dostępne są kosmetyki do pielęgnacji twarzy oraz ciała.
Z czego składają się kosmetyki Phlov? Opatentowane surowce aktywne oraz nowoczesne metody ich pozyskiwania, roślinne soki z brzozy i korzenia yakon, bioprzyswajalne przefermentowane minerały, superowoce, synbiotyki, ekstrakty z grzybów oraz adaptogenów – to tylko niektóre z superskładników, występujące w produktach marki.
To nie koniec, bo kosmetyki Phlov zostały zamknięte w opakowaniach z materiałów nadających się do recyklingu, m.in. takich jak BIO-PET, szkło i trzcina cukrowa.
Jestem przekonana, że odpowiednia pielęgnacja skóry jest równie istotna, jak zdrowa dieta. Dlatego na etapie pracy nad produktem korzystałam ze swojego doświadczenia w tym zakresie i wiedzy o superfoods, biofermentach, adaptogenach i wyciągach z roślin i owoców. Cieszę się, że dzięki temu każdy będzie miał możliwość poznania bliżej naszych produktów i uzyskania na ich temat rzetelnych informacji – mówiła podczas premiery kosmetyków Anna Lewandowska.
Phlov by Anna Lewandowska, to najważniejsza dla nas premiera tego sezonu odzwierciedlająca globalne trendy kosmetyczne. Oferta marki to naturalne i wegańskie kosmetyki pielęgnacyjne, świetnej jakości w przyjaznych środowisku opakowaniach. Filozofia marki wpisuje się w oczekiwania naszych klientek. Segment kosmetyków naturalnych budujemy konsekwentnie od 11 lat – posiadamy już kilkanaście marek z tej kategorii. Liczymy na to, że produkty Phlov zainteresują nie tylko fanów pani Ani Lewandowskiej, ale i wszystkich odwiedzających nas klientów, kochających tę kategorię produktów.Już dziś zapraszamy do perfumerii Sephora na sephora.pl, a od 29 października do naszych stacjonarnych perfumerii – dodaje Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.
Szczegółowe informacje o produktach dostępne są tutaj
Nie chcesz przegapić ciekawych informacji? Zaobserwuj Żyjesz.pl na Instagramie i Facebooku. Oglądaj nas na Instastories.