W Skyboxie na stadionie Legii odbyła się konferencja, podczas której oficjalnie ogłoszono powstanie młodzieżowej sekcji Amp Futbolu Legii Warszawa i firmy adidas.
To wyjątkowa inicjatywa na skalę światową. Sześcioro dzieci: Ala, Kuba, Dominik, Adam, Maks oraz Wiktor pokazują, że w życiu nie ma rzeczy niemożliwych. Teraz, jako legioniści, wraz z firmą adidas, będą udowadniać, że sport jest tą siłą, która zmienia życie!
Przesłanie „through sport we have the power to change lives” stanowi fundament marki adidas. Powstało z głębokiego przekonania, że sport łączy ludzi w społeczność; która inspirując się wzajemnie, może zapoczątkować ruch determinujący zmiany na świecie. Zależało nam na tym, by pokazać, że nasza idea działa w praktyce – powiedziała Marina Moguś, General Manager East Europe

Kto będzie mógł uczestniczyć w zajęciach wspomnianej sekcji?
Dzień oraz młodzież z hipoplazją i po amputacji, a nad całością projektu będzie czuwał trener Senior Legia Amp Team, Mateusz Szczepaniak.
Treningi Dziecięcej Sekcji Amp Futbolu będą się odbywać raz w tygodniu. Zajęcia będą prowadzone na orliku przy ul. Teodora Duracza, a pierwszych należy się spodziewać jeszcze w październiku.
Na konferencji o projekcie rozmawiał między innymi prezes Legii Dariusz Mioduski, a także przedstawicielka adidasa Marina Mogus. O swojej historii opowiedział również 14-letni Maks Moroz, bohater filmu promocyjnego, który na co dzień trenuje z zespołem seniorów.
Nie chcesz przegapić ciekawych informacji? Zaobserwuj Żyjesz.pl na Instagramie i Facebooku. Oglądaj nas na Instastories.