Sephora. Wielkie otwarcie perfumerii w stolicy [Przyjdź i zobacz jak się zmieniła]

5 września Sephora powitała klientów w nowej odsłonie. Pojawiły się nowe przestrzenie m.in. strefa barberska, strefa chilloutu, strefy partnerskich marek m.in. Origins, Fresh, a także nowe kolekcje zapachów premium oraz najgorętsza nowość sezonu – marka makijażowa TARTE.

Fot. Materiały prasowe

Na blisko 600 m2 powiększonej perfumerii Sephora Westfield Arkadia w nowej odsłonie, na wszystkich fanów piękna czeka moc atrakcji, dedykowane strefy tematyczne i asortyment kilkunastu tysięcy produktów światowych, a także polskich marek.

  • Skin Care Room –  zamknięta strefa dedykowana indywidulanym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym
  • BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów
  • Chillout Zone [Strefa relaksu]- miejsce, w którym można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę
  • Click & Collect – automat do samodzielnego odbierania zamówień
Fot. Materiały prasowe

Na odwiedzających czeka usytuowana tuż przed wejściem do Perfumerii, tropikalna wyspa marki makijażowej TARTE, która debiutuje w Polsce. Wraz z ekspertami piękna można będzie w niej odkryć i bezpiecznie przetestować kultowe produkty marki i zrobić sobie zabawne selfie.

Dla odwiedzających Sephora przygotowała też specjalne strefy Make up Hub oraz Skincre Hub, a w nich bezpłatne, 20-minutowe konsultacje z ekspertami marek: Dior, Eisenberg, Estee Lauder, Fenty Beauty by Rihanna, Helena Rubinstein, OLEHENRIKSEN oraz YSL.

Od 5 aż do 12 września czeka na Was moc ofert specjalnych i prezentów do zakupów. Odwiedzajcie flagową perfumerię Sephora w warszawskiej Arkadii.

Nie chcesz przegapić ciekawych informacji? Zaobserwuj Żyjesz.pl na Instagramie  i Facebooku. Oglądaj nas na Instastories.

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed