Nowości kosmetyczne Sephora. Zobacz co Perfumeria proponuje w okresie letnim

Drunk Elephnt w Sephora

Za nami prezentacja najnowszych kolekcji produktowych perfumerii Sephora. Press Day Summer’21 zadomowił kolejne marki ze świata na polskich półkach sklepowych oraz w sklepie internetowym marki, a wybierać tam jak zawsze możecie z wysokiej jakości produktów i premier w pielęgnacji, zapachach czy makijażu. Otwieramy zatem wiosenno-letni okres pięknych barw i kolorów.

Zaprezentujemy teraz w naszej ocenie pięć najciekawszych premier produktowych oraz marek, które przetestowaliśmy i polecamy je waszej uwadze przy okazji zapraszając was do zapoznania się z ofertą najnowszych premier perfumerii Sephora.

Fot. Materiały prasowe

Drunk Elephant

Założycielka marki Drunk Elephant, Tiffany Masterson, zaczęła zbierać informacje na temat składników, zakochała się w afrykańskim olejku marula. Zafascynował ją krążący wokół niego mit, według którego słonie upijają się owocami maruli. W ten sposób poważna linia kosmetyków pielęgnacyjnych zyskała swoją wesołą nazwę.

Przy powstawaniu Drunk Elephant zostały wyselekcjonowane najskuteczniejsze składniki — zarówno syntetyczne, jak i naturalne — które mają bezpośredni wpływ na zdrowie skóry. Opracowano receptury produktów, stosując przede wszystkim aktywne składniki o przyjaznym skórze pH. Wszystkie składniki musiały być łatwo rozpoznawane i wchłaniane przez skórę.

Drunk Elephant to filozofia eliminowania składników prowadząca
do pełnej regeneracji skóry. Znajdziecie w gamie produktów marki maseczki elektrolityczne, żele oczyszczające, kremy odbudowujące, balsamy nawilżające, oczyszczające wody i peelingi. Jednym słowem wszystko do twarzy i ciała.

Kolekcja jest dostępna online na stronie Sephora od 9 marca, a od jutra również w 83 stacjonarnych sklepach sieci Sephora w całym kraju. W czasie obostrzeń pandemicznych pamiętajcie o zakupach przez internet lub w dwóch sklepach stacjonarnych Sephora: w Krakowie na Floriańskiej i w Warszawie na Nowym Świecie.

Sephora premiuje użytkowników recyklingu

Fot. Materiały prasowe

Marka w ostatnim czasie dołączyła do grona partnerów ogólnopolskiego operatora motywacyjnego systemu gospodarki odpadami. Użytkownicy stworzonej przez EcoTech System aplikacji Eco Portfel, mogą wymieniać zebrane za oddane opakowania punkty, na ofertę specjalną przygotowaną przez Sephora Collection w perfumerii internetowej firmy.

Mamy świadomość, że jesteśmy na początku naszej drogi, a zmiana zachowań i przyzwyczajeń wymaga czasu. Dlatego staramy się zachęcać systematycznie naszych klientów do aktywnego korzystania z programu recyklingu m.in. poprzez oferty specjalne w naszych perfumeriach. Dołączając do grona partnerów EcoTech System, chcemy wspierać i premiować odpowiedzialnych konsumentów, którzy oddają opakowania do recyklingu, również poza naszymi perfumeriami – mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska.

Fot. Materiały prasowe

Givenchy Prisme Libre

Po raz pierwszy w historii Givenchy cztery sypkie pudry połączono w jednym opakowaniu składające się na Prisme Libre. Udoskonalają wygląd każdej cery, jednocześnie tuszując niedoskonałości. Prawdziwe dzieło Couture zamknięte w charakterystycznym dla Givenchy opakowaniu i chyba najlepszy puder załamujący światło.

Puder daje na skórze delikatny efekt świetlistości. Maskuje on niedoskonałości i zwiększa promienność cery, pozostawiając aksamitne matowe wykończenie. Kultowy kosmetyk zachęca teraz do zabawy z nowymi połączeniami kolorów. Dzięki sześciu nowym odcieniom Prisme Libre może dopasować się do wszystkich karnacji, od najjaśniejszej po najciemniejszą. Produkt znajdziecie na stronie Sephora.pl

Fot. Materiały prasowe

Mario Badescu

Ponadczasowe podejście do pielęgnacji skóry to dna tej marki. Dziś firma nadal kultywuje tradycje swoich założycieli, opierając formuły produktów na kojących roślinach, ekstraktach ze świeżych owoców i innych naturalnie pozyskanych składnikach, przeznaczonych do skóry każdego typu, o różnych problemach. Kremy, serum czy mgiełki do twarzy. Dostępne w Sephorze.

Nowości kosmetyczne Sephora. Zobacz co Perfumeria proponuje w okresie letnim


Fot. Materiały prasowe

Youth to The People

Kalifornijska marka Youth to The People, utworzona w roku 2015, powraca tej wiosny z nowymi  kosmetykami do pielęgnacji cery i – jak zawsze – ze wspaniałymi składnikami!

Energetyzujące serum z witaminą C i kofeiną oczyszcza i rozświetla skórę. Formuła kosmetyku zawiera kompleks witaminy C, yerba mate oraz ilex guayusa. Codzienne stosowanie serum antyoksydacyjnego pozwoli, delikatnie nawilżając, wyrównać koloryt cery – dla efektu jędrniejszej skóry.

Fot. Materiały prasowe

Sephora Collection

Polecamy również całą gamę produktów w perfumeriach Sephora. Od bardzo małych, podręcznych kredek, błyszczyków po makijażowe paletki jak i wszystkie produkty pierwszej potrzeby. Zawsze znajdziesz coś dla siebie i teraz zamawiając przez internet możesz już po dwóch godzinach od zamówienia odebrać produkt w swojej perfumerii w usłudze Click&Collect. Możecie też dzwonić do perfumerii i pytać o swoje ulubione produkty.

Nie chcesz przegapić ciekawych informacji? Zaobserwuj Żyjesz.pl na Instagramie Facebooku. Oglądaj nas na stories.

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed