Polskie koncepty Sephora przechodzą piękną metamorfozę i zmieniają się dla Was. Pierwsza zmodernizowana perfumeria otworzyła dla Was swoją przestrzeń 23 maja w Galerii Mokotów. Sephora Make Up Bar czy strefa Beauty Hub to taki wasz drugi dom, w którym nie tylko zadbacie o siebie, ale też będziecie mogły uzyskać pełną wiedzę o produktach, których warto używać.
Co oferuje Nowy Koncept Perfumerii Sephora w Galerii Mokotów w Warszawie?
- Sephora Make Up Bar oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów.
- Brow Bar Benefit
- Beauty Hub oferuje kompletne konsultacje pielęgnacyjne
- personalizacja produktów zakupionych na prezent czyli bezpłatne grawerowanie butelek perfum oraz innych produktów kosmetycznych zakupionych w Sephora – to już niebawem w Perfumeriach
Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora w nowym koncepcie wraz z Beauty HUB, czyli miejscem, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.
Trendy w makijażu – Lato 2018
Perfumeria Sephora w Galerii Mokotów to bogactwo marek makijażowych dostępnych na wyłączność w sieci, takich jak: Zoeva, Huda Beauty, Becca, Too Faced, czy kultowa Kat von D Beauty. Miłośnicy naturalnych składników znajdą w niej także serię marek i produktów pielęgnacyjnych pełnych natury – w tym nowe, długo oczekiwane, trendy marki takie jak Youth to the People czy Boscia. W perfumerii zadebiutuje również długo oczekiwana przez klientów, pielęgnacyjna marka Orlane.
Więcej informacji o Perfumerii znajdziecie tutaj