Kilka dni temu pojawiliśmy się na spotkaniu prasowym Perfumerii Sephora podczas którego najpopularniejsze na świecie brandy kosmetyczne zaprezentowały nowości na jesień i zimę 20/21. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i czekają na Was bardzo ciekawe sety po które warto sięgnąć już teraz odwiedzając stronę Sephora.pl. W naszej galerii polecamy 10 wybranych nowości. Niektóre też oznaczyliśmy 'Good For’. Co je wyróżnia? O tym piszemy poniżej w artykule.

Od października na sephora.pl i w sklepach stacjonarnych, pojawiły się specjalne oznaczenia ekozaangażowanych produktów. Klienci mogą też zwracać do recyklingu puste opakowania po kosmetykach w puntach stacjonarnych sieci.
Wraz z nowym projektem GOOD FOR, marka wprowadza na sephora.pl i w swoich perfumeriach 4 zielone etykiety, którymi opatrzone będą produkty spełniające ekologiczne kryteria. Dzięki tym symbolom, Perfumerie chcą informować i nawigować swoich klientów poszukujących produktów „dobrych dla ciebie”, „dobrych dla planety” i „dobrych dla wegan”.

Wśród marek, które otrzymały specjalne oznaczenia, klienci znaleźć mogą m.in. produkty Sephora Collection, REN, PAI, Wishful, MyClarins, KVD Vegan Beauty, TARTE, MILK czy Respire. Wśród produktów oznaczonych zielonym znakiem, klienci znajdą również takie propozycje jak: zapach Lancome Idole, Armani My Way, czy CK Everyone.

Od października 2020 roku klienci w Polsce mogą zwracać puste opakowania po produktach do pielęgnacji skóry, zapachach i makijażu zakupionych w perfumeriach. Firma, dzięki międzynarodowej współpracy z centrum recyklingu CEDRE, podda je odzyskowi surowców lub przetworzy na energię.
Sprawdź produkty oznaczone 'Good For’ na stronie Sephora.pl
Oczekiwania klientów, w zakresie składników naturalnego pochodzenia, potrzeby dbałości o zdrowie i ochronę środowiska naturalnego, systematycznie rosną. Niemal dla połowy dorosłych Polaków przy podejmowaniu decyzji o zakupie kosmetyków i produktów kosmetycznych ważne są kwestie związane z ekologią, takie jak opakowania podlegające recyklingowi (45%) i sposób produkcji przyjazny dla środowiska (48%) – wynika z badania przeprowadzonego na panelu Ariadna dla Sephora Polska*.
Marka wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Makijaż, pielęgnacja, zapachy – w każdej z tych kategorii firma zobowiązuje się zrobić wszystko, co w jej mocy, aby sprostać potrzebom klientów.
Warto Wiedzieć!!!
Do końca 2020 roku większość produktów Sephora Collection i nowe podkłady będą wykonane w ponad 90% z naturalnych składników. Szczególny nacisk marka kładzie na dobór surowców i planuje, by do 2025 roku wszystkie jej produkty były skomponowane bez użycia składników pochodzenia zwierzęcego.
Nie chcesz przegapić ciekawych informacji? Zaobserwuj Żyjesz.pl na Instagramie i Facebooku. Oglądaj nas na Instastories.