Sephora chce wspierać edukację zawodową dziewczyn z domów dziecka [Ty też możesz pomóc]

Od listopada we wszystkich perfumeriach Sephora i na sephora.pl, możecie nabyć  świąteczną  lampkę – Sowę, która wspiera nowy projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką – FUN. TECH. FUTURE.

Ogólnopolski projekt fundacji Olgi Kozierowskiej, skierowany jest do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin, wkraczających na rynek pracy.

Sephora Polska kontynuuje współpracę z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką. „Sowia lampka”, która jest jednym z produktów oferty świątecznej SEPHORA COLLECTION, już trafiła do wszystkich perfumerii oraz perfumerii internetowej na sephora.pl. Cały dochód z jej sprzedaży wesprze nowy program Fundacji.

Czym jest FUN. TECH. FUTURE.?

To program edukacyjno-zawodowym z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość́ i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwić wejście w dorosłość. Główne elementy projektu to:

  • warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce,
  • dedykowane kursy on-line i video pigułki wiedzy,
  • płatne staże
  • oraz mentoring dla najzdolniejszych uczestników podczas kampusu.

Sephora chce wspierać edukację zawodową dziewczyn z domów dziecka [Ty też możesz pomóc]

Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Różne raporty i badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy, która mogłaby im pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności. Chcemy przeciwdziałać wykluczeniu i dać im realną szansę na zmianę. Problem dotyczy rocznie ok. 3 tys. dziewcząt zarówno tych, które decydują się opuścić́ dom dziecka, jak i tych, które po ukończeniu 18 lat pozostają w placówce, by kontynuować naukę – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

fot. Materiały prasowe Sephora Polska

Już po raz drugi w tym roku Perfumeria wspiera lokalną fundację poprzez sprzedaż dedykowanego produktu w swoich perfumeriach. Wcześniej stworzono wyjątkową szminkę, o której przeczytacie tutaj

– Okres przedświąteczny i świąteczny sprzyja wspieraniu innych i pomaganiu. Mamy nadzieję, że nasza lampka będzie cieszyła się zainteresowaniem klientów, którzy dzięki niej poczują magię świąt i wraz z nami wesprą realizację projektu FUN. TECH. FUTURE. – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

fot. Materiały prasowe Sephora Polska
fot. Materiały prasowe Sephora Polska

Sephora w Polsce oraz na świecie, dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-upów kosmetycznych, dzięki projektowi Sephora Stands Accelerate. Współpraca z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką silnie wpisuje się w naszą globalna wizję działań CSR – dodaje.

Warto Wiedzieć!

 „Sowia lampka” dostępna jest we wszystkich perfumeriach oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów. Cena produktu: 49 PLN.

Więcej informacji o programie FUN. TECH. FUTURE przeczytacie na stronie SukcestoJa.pl

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed

Shares