Gadu-Gadu wraca w nowej odsłonie. Pokona takie komunikatory jak Messenger czy Tinder? [Informacja]

Na polski rynek powraca najpopularniejszy przed laty komunikator, Gadu-Gadu ogłosiła firma England.pl, właściciel projektu. Czy wrócą stare, dobre czasy przesiadywania na gg?

Czasy w których miałeś pierwszego Peceta na osiedlu, płaciłeś duże pieniądze za podłączenie internetu od telekomunikacji polskiej, neostrady, szukałeś po darmowych programach w internecie aplikacji i czekałeś na magiczny, niepowtarzalny dźwięk, co oznaczało, że ktoś do Ciebie napisał na gg. Pamiętasz? Tego nie można zapomnieć. Jednym słowem tak wyglądał typowy dzień na początku XXI wieku. Czy stare jeszcze namiesza? Przekonamy się niebawem.

Czy to będzie udany powrót?

Marka liczy na dawnych użytkowników, chce także przekonać do siebie młodzież i seniorów. W aplikacji pojawią się emotikony i GIF-y, a sam jej layout zostanie odświeżony. Powrotowi towarzyszy kampania w internecie.

fot. Zapowiedź nowego Gadu-Gadu, screen Youtube

Gadu-Gadu wraca w nowej odsłonie. Pokona takie komunikatory jak Messenger czy Tinder? [Informacja]

Co nowego w GG:

  • odświeżenie szaty graficznej strony www.gg.pl,
  • stworzenie bloga lifestyle’owego na stronie Gadu-gadu.pl,
  • kampania wizerunkowa w mediach społecznościowych, pod hasłem #poGGadajmy.

GG chce trafić do odbiorców w różnym wieku: młodzieży, milenialsów, jak i przedstawicieli starszych pokoleń, w tym seniorów. Przewagą konkurencyjną ma być bezpieczeństwo komunikacji, w tym szyfrowanie rozmów.

– Chcemy inspirować ludzi do nawiązywania nowych znajomości – ułatwia to funkcja losowania kontaktu – oraz do swobodnej i jakościowej komunikacji ze znajomymi, rodziną i kontrahentami. GG to wygodne narzędzie do porozumiewania się w każdej sytuacji i na różnych polach codziennego funkcjonowania – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. A także – do czego przykładamy bardzo dużą wagę – narzędzie bezpieczne. Rozmowy są szyfrowane i nikt poza samymi rozmówcami nie ma do nich wglądu – mówi Agnieszka Remus, współwłaścicielka England.pl.

Warto Wiedzieć!

Kampania Gadu-Gadu #poGGadajmy prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie, YouTube i blogu GG (gadu-gadu.pl). Oprócz treści tekstowych i graficznych na kanałach tych publikowane będą filmy reklamowe.

Pierwszy film, wyreżyserowany przez Aleksandra Dembskiego („Szkoła uwodzenia Czesława M.”, „Anatomia start-upu”), nosi tytuł „Nie musisz mówić”:

Koncept, strategię, kreację i komunikację przygotowała agencja Counico. Film według scenariusza Aleksandry Laudańskiej i Aleksandra Dembskiego zrealizowało studio Demmedia.

Źródło: Żyjesz.pl\Marketing przy Kawie

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed