Odkryliśmy trendy jesień-zima 14/15 z Sephora Trend Report

WYJĄTKOWA UCZTA ESTETYCZNYCH DOZNAŃ

26-28 IX 2014 CH ARKADIA WARSZAWA

DZIAŁO SIĘ:)

IMG_9401

Co na końcówce tego roku znaczy dekodowanie trendów sezonu jesień-zima 2014/2015 mogli się przekonać nie tylko goście przechadzający się po warszawskim CH ARKADIA

W ubiegły weekend kulminacją do świętowania była SOBOTA!

Wielu znamienitych gości ze świata filmu czy teatru pojawiło się podczas głównych punktów uroczystości na zaproszenie Sergiusza Osmańskiego, który jest nie tylko dyrektorem artystycznym marki Sephora, ale także od wielu lat dba o edukację Polek pod kątem urody o czym będziemy mogli się przekonać już niebawem. Sergiusz już od 21 lutego będzie odpowiedzialny za projekty makijaży w musicalu Mamma Mia.

Co takiego wydarzyło się podczas Sephora Trend Report?

Przede wszystkim pojawiła się Ona!

; "Trend Report Jesien 2014" z cyklu Sephora Hot Trends - prezentacja najnowszych trendow w makijazu, pielegnacji i zapachach (26-28.09.2014), popoludnie z gwiazdami (2.dzien, sobota), C.H. Arkadia, Warszawa, 2014.09.27;   fot. Piotr Targosz / EPOKA

Gość specjalny Sephora Trend Report – Helen Philips, makijażystka Sephora PRO Beauty TeamUSA, zaprezentowała najgorętsze trendy makijażowe Sephora: szare smokey oraz graficzny look z mocnym akcentem linera. Looki lansowane w sezonie jesień-zima przez światowe marki przedstawili także eksperci marek: Dior, Smashbox oraz Estee Lauder.

 Sephora Trend Book Jesień 2014

Nowości z katalogu

  • DIORSKIN STAR (Podkład Rozświetlający)
  • SMASHBOX  (baza redukująca widoczność porów)
  • Estee Lauder (redukcja zmarszczek-kompleksowe działanie)

Sephora zorganizowała również pokaz mody, podczas którego dostrzegliśmy piękno oraz bardzo dużo kobiecego wdzięku.  Pojawiły się m.in. płaszcze oversize, zaś szarość okrzyknięto kolorem sezonu. Na wybiegu mocno zaakcentowano także czerń oraz fantazyjne, ażurowe faktury podkreślające kobiecą sylwetkę.

Uwagę przykuła szczególnie sekwencja z kwiatowym motywem. W tym sezonie stawiamy też na wygodę – płaskie, stylowe obuwie w codziennych stylizacjach. Wieczorem niezmiennie królują drapieżne szpilki.

Jesienne święto trendów i mody uświetnił Teatr Zapachów, czyli pokazy tańca zainspirowane nowymi zapachami.

Premiery męskich zapachów:

HOMME_IDEAL_FLACON_REFLET_W

  • Jimmy Choo Man
  • L’Homme Ideal od Guerlain
  • Rebel Hero od Mango

Premiery dla kobiet:

50ml

  •  My New York DKNY
  • Love od  Tous
  • Dahlia Divin Givenchy

Lubie Wiedzieć!

Tegorocznemu Trend Report towarzyszyła oficjalna prezentacja powiększonej, flagowej perfumerii Sephora w Arkadii.

Na blisko 700 m² perfumerii na klientów czeka zaskakujący asortyment wzbogacony o unikalną strefę marek niszowych takich jak np.: Juliette Has a Gun, The Different Company, Atelier Cologne, l’Atelier de Givenchy – dostępnych jedynie w tej perfumerii w Polsce oraz szeroka oferta usług m.in. makijażu, manicure, regulacji i koloryzacji brwi marki Benefit, bezpłatne, spersonalizowane pakowanie prezentów – „Gift Factory”.

Produkty wymienione w artykule:

Jimmy Choo Man

woda toaletowa 30ml – 179zł / 50ml -239zl / 100ml -329zl

L’Homme Ideal od Guerlain

woda toaletowa 50ml – 289zł / 100ml – 399zł

Rebel Hero od Mango

woda toaletowa 100ml-139zł

oraz

My New York DKNY

woda perfumowana 30ml -185zł /50ml -265zł/100ml- 369zł

Love od  Tous

woda toaletowa  30ml – 149zł / 50ml -219zł / 90ml- 279zł

Dahlia Divin Givenchy

woda perfumowana 30ml-279zł /50ml-399zł / 75ml 479zł

Więcej informacji znajdziecie na sephora.pl

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed