WYJĄTKOWA UCZTA ESTETYCZNYCH DOZNAŃ
26-28 IX 2014 CH ARKADIA WARSZAWA
DZIAŁO SIĘ:)
Co na końcówce tego roku znaczy dekodowanie trendów sezonu jesień-zima 2014/2015 mogli się przekonać nie tylko goście przechadzający się po warszawskim CH ARKADIA
W ubiegły weekend kulminacją do świętowania była SOBOTA!
Wielu znamienitych gości ze świata filmu czy teatru pojawiło się podczas głównych punktów uroczystości na zaproszenie Sergiusza Osmańskiego, który jest nie tylko dyrektorem artystycznym marki Sephora, ale także od wielu lat dba o edukację Polek pod kątem urody o czym będziemy mogli się przekonać już niebawem. Sergiusz już od 21 lutego będzie odpowiedzialny za projekty makijaży w musicalu Mamma Mia.
Co takiego wydarzyło się podczas Sephora Trend Report?
Przede wszystkim pojawiła się Ona!
Gość specjalny Sephora Trend Report – Helen Philips, makijażystka Sephora PRO Beauty TeamUSA, zaprezentowała najgorętsze trendy makijażowe Sephora: szare smokey oraz graficzny look z mocnym akcentem linera. Looki lansowane w sezonie jesień-zima przez światowe marki przedstawili także eksperci marek: Dior, Smashbox oraz Estee Lauder.
Sephora Trend Book Jesień 2014
Nowości z katalogu
- DIORSKIN STAR (Podkład Rozświetlający)
- SMASHBOX (baza redukująca widoczność porów)
- Estee Lauder (redukcja zmarszczek-kompleksowe działanie)
Sephora zorganizowała również pokaz mody, podczas którego dostrzegliśmy piękno oraz bardzo dużo kobiecego wdzięku. Pojawiły się m.in. płaszcze oversize, zaś szarość okrzyknięto kolorem sezonu. Na wybiegu mocno zaakcentowano także czerń oraz fantazyjne, ażurowe faktury podkreślające kobiecą sylwetkę.
Uwagę przykuła szczególnie sekwencja z kwiatowym motywem. W tym sezonie stawiamy też na wygodę – płaskie, stylowe obuwie w codziennych stylizacjach. Wieczorem niezmiennie królują drapieżne szpilki.
Jesienne święto trendów i mody uświetnił Teatr Zapachów, czyli pokazy tańca zainspirowane nowymi zapachami.
Premiery męskich zapachów:
- Jimmy Choo Man
- L’Homme Ideal od Guerlain
- Rebel Hero od Mango
Premiery dla kobiet:
- My New York DKNY
- Love od Tous
- Dahlia Divin Givenchy
Lubie Wiedzieć!
Tegorocznemu Trend Report towarzyszyła oficjalna prezentacja powiększonej, flagowej perfumerii Sephora w Arkadii.
Na blisko 700 m² perfumerii na klientów czeka zaskakujący asortyment wzbogacony o unikalną strefę marek niszowych takich jak np.: Juliette Has a Gun, The Different Company, Atelier Cologne, l’Atelier de Givenchy – dostępnych jedynie w tej perfumerii w Polsce oraz szeroka oferta usług m.in. makijażu, manicure, regulacji i koloryzacji brwi marki Benefit, bezpłatne, spersonalizowane pakowanie prezentów – „Gift Factory”.
Produkty wymienione w artykule:
Jimmy Choo Man
woda toaletowa 30ml – 179zł / 50ml -239zl / 100ml -329zl
L’Homme Ideal od Guerlain
woda toaletowa 50ml – 289zł / 100ml – 399zł
Rebel Hero od Mango
woda toaletowa 100ml-139zł
oraz
My New York DKNY
woda perfumowana 30ml -185zł /50ml -265zł/100ml- 369zł
Love od Tous
woda toaletowa 30ml – 149zł / 50ml -219zł / 90ml- 279zł
Dahlia Divin Givenchy
woda perfumowana 30ml-279zł /50ml-399zł / 75ml 479zł
Więcej informacji znajdziecie na sephora.pl