Nike: „Just Do it”. Jedno z najpopularniejszych haseł reklamowych marki sportowej na świecie ma już 30 lat [Informacja]

Już od 30 lat hasło „Just Do It” motywuje sportowców z całego świata, bez względu na dyscyplinę czy poziom zaawansowania. Drugie video z serii JDI „Dream Crazy” to wyraz uznania dla tej różnorodności. Klip opowiada historie zawodników, zarówno o międzynarodowej sławie, jak i tych, o których dopiero usłyszymy. Wszyscy oni wykorzystują siłę sportu, aby zmieniać świat.

Nike: „Just Do it”. Jedno z najpopularniejszych haseł reklamowych marki sportowej na świecie ma już 30 lat [Informacja]

Obok inspirujących profesjonalistów – LeBrona Jamesa, Sereny Williams, Odella Beckhama Jr., Eliuda Kipchoge – w spocie zobaczymy niesamowitych atletów: 29-letnią fenomenalną parakoszykarkę Megan Blunk, która zdobyła złoto w Rio w 2016 roku, Isaiah Birda, który urodził się bez nóg, a już w wieku 10 lat był niepokonany w swojej drużynie wrestlingowej, Charliego Jabaley’a – Ironmana, który zmienił swoje życie o 180 stopni, zrzucając 120 funtów, przechodząc na weganizm i w ten sposób zahamował rozwój towarzyszącego mu przez całe życie nowotworu mózgu oraz Michigander Alicia Woollcott, która jednocześnie grała na pozycji obrońcy w drużynie amerykańskiego futbolu i została wybrana królową licealnego balu.

fot. Nike Polska
fot. Nike Polska

W klipie pojawiają się początkujący profesjonaliści, a także mistrzowie świata: kanadyjska gwiazda futbolu Alphonso Davies, pochodzący z Hawajów surfer Kai Lenny, amerykańscy deskorolkowcy Lacey Baker i Nyjah Huston, niemiecka bokserka Zeina Nassar oraz reprezentacja USA w piłce nożnej kobiet.

Źródło: Nike Polska

 

 

Komentarze

comments

No Comments Yet

Comments are closed

Shares